Tételezzük fel, hogy a vállalkozásod jól működik, de szeretnéd, ha egy szinttel feljebb lépne. Az is lehet, hogy most kezdesz bele a vállalkozásodba, mint elképzelésekkel rendelkező, felkészült szakember. Vannak működő stratégiáid, úgy érzed, értesz a vevőszerzéshez, hiszen eddig is Te csináltad, vagy már jól eltervezted, hát méltán vetődik fel benned a kérdés: Mi szükséged van neked marketingesre? Talán azt gondolod, hogy marketing szakemberre költeni felesleges, hiszen mit tudhat ő, amit más nem? Közösségi oldalakat létrehozni már mindenki tud, posztolni sem nehéz, a hirdetési felület pedig olyan “hülyebiztosan” van kialakítva, hogy csak az nem tud elindítani egy hirdetést, aki nem szeretne.
Én még nem tudom, hogy Te mivel foglalkozol, de szinte biztos vagyok benne, hogy jobban értesz hozzá nálam. Biztosan tudom, hogy ismered a piacodat, tudod, mi eladható rajta, és kik a vevőid, de engedd meg a feltételezést, miszerint valószínűleg én meg abban vagyok jártasabb, milyen meggyőző eszközökkel tudsz hatni rájuk és hogyan fogod tudni hatékonyan növelni a követőtáborodat, a weboldallátogatásaidat, a hirdetéseid hatékonyságát és ezek által a vevőkörödet. Neked a saját területeden jó eséllyel sok tapasztalatod van, Nekem pedig az enyémen, szóval nem akarlak meggyőzni róla, hogy én majd megmondom neked a tutit, mert nem így lesz. Ezt közösen fogjuk összehozni.
Nem kérem, hogy ismeretlenül elhiggy Nekem bármit is, engedd meg inkább, hogy megmutassam, mit tudok! Dolgozzunk együtt egy hónapig és derítsük ki, valóban reálisak-e a módszereinkkel azok a sikerek, amiket az előbb említettem.
És hogy mi szól még amellett, hogy megkezdjük a közös munkát? Itt sem tennék elhamarkodott kijelentéseket, inkább csak néhány kérdést intéznék hozzád, amolyan gondolatébresztőnek:
Szerinted elképzelhető, hogy Én, mint tapasztalt marketing szakember, a Te szakmai tapasztalatodat is felhasználva, tudok mutatni neked néhány olyan – akár offline, akár online – stratégiát, amivel téged extra bevételhez segíthetlek?
Szerinted benne lehet a pakliban, hogy egy eladási számok növelésére szakosodott külső szemlélő tud Neked a vevőszerzésben segíteni?
Szerinted, ha elkezdenénk együtt dolgozni, összerakni a kettőnk tudását, kizárt, hogy valami jó, vagy akár zseniális süljön ki belőle?
Maximális profit a közösségi média segítségével
A közösségi oldalakat marketingcélokra nagyon nagy sikersséggel lehet felhasználni… nyugi, nem hiszem, hogy ezzel a gondolattal feltaláltam a spanyolviaszt! De abban igen is biztos vagyok, hogy az ember folyamatosan fejlődik és tanul, és az adott lehetőségekből mindig ki lehet hozni többet és többet. Mivel a marketing az én területem, és minden nap ezzel foglalkozom, én ebben fejlődöm a legtöbbet. A tudásomat pedig olyan cégek szolgálatába szeretném állítani, ahol befogadók az új dolgokra, és elhiszik, hogy akár egy új gondolat is végeláthatatlan sikerlavinát indíthat el. Hiszek a kemény munka hosszútávú megtérülésében, és abban is, hogy a kreatív gondolatok összeadódása óriási csodákat teremthet. Ja, és azt is gondolom, hogy a közösségi felületek optimális kihasználhatóságáról, kettőnk közül valószínűleg én tudok többet!
Nem olyan nehéz elveszni a Google erdejében
A Google a közösségi médiánál is nagyobb falat, és ez sem egy új gondolat. A hatalmas konkurenciaharcoknak hála, egyre nehezebb elérni a jó helyezéseket így, ha csak valaki nem szentel a jó helyezésére kiemelkedő figyelmet, nem áldoz rá akár éveket és véres verejtékkel nem próbál meg az első oldalra jutni, a Google Ads használatában és beállításában kell nagyon profinak lenni. Nyilván ehhez sem elegendő egyetlen gombot lenyomni, ismerni kell a célcsoportot, a konkurenciát, a releváns kulcsszavakat, és ha ez mind megvan, még akkor sem garantált egyáltalán az elsöprő siker.
Biztosan profik azok az egyszerű hirdetések?
Olvastam egy 2018-as kutatást, miszerint az emberiség több, mint fele aktívan használja az internetet, de mivel már 2020 van, így az is lehet, hogy ez azóta a háromnegyede. Egyenesen következik ebből az a tény, hogy a lehető legtöbb potenciális vásárlót a leggyorsabban az internet segítségével lehet elérni, és emellett az is igaz, hogy itt tudjuk a legtöbb szempont alapján behatárolni a célközönségünket. De elrontani is itt lehet a legjobban, hiszen a különböző célcsoportokat egyáltalán nem mindegy, hol és hogyan próbáljuk megfogni, az meg aztán kifejezetten nem mindegy, hogy mindez mennyivel fogja csökkenteni a vevőszerzésre szánt költségkeretet.
Érjünk el együtt soha nem látott eredményeket!
Az eredményes marketing egy rendkívül összetett folyamat, ami nagy odafigyelést, átgondolt lépéseket és összetett, mégis következetes stratégiát igényel. Ügyelni kell a vizuális megjelenítések minőségére, a kommunikáció hatékony felépítésére, és azt is szem előtt kell tartani, hogy mások mivel akarnak majd minket lenyomni. Kizárt dolog, hogy egy felelős vállalkozó, aki a cége építésében rendkívül sikeres, tehát igényesen végzi munkáját, megfelelő odafigyelést és energiát tud szentelni arra, hogy cége marketinges feladatait hosszútávon egyedül végezze. És ha már be kell vonni valakit a marketingfeladatokba, jól meg kell választanod ehhez a partnereidet. Miért is ne egy olyan cég szolgáltatásait vennéd igénybe, amely az online és offline megjelenések szinte teljes palettájának megvalósítására képes. Legyen szó céged arculatáról, a grafikáról, termékeid fotóiról, reklámfilmről vagy legyen feladat éppen a komplex marketing felépítése, a Boom Premier Studio minden területen, a legprofibb módon áll majd rendelkezésedre.
Mivel mi sem kedveljük a kiszolgáltatott helyzeteket, szeretnénk megbízóinknak igazi választási lehetőségeket adni. Nálunk ez nem csak abban merül ki, hogy az elvégzett feladatokról közösen döntünk, hanem ahhoz is biztosítunk lehetőséget, hogy mindenki saját tapasztalata alapján dönthesse el, hogy szeretne-e velünk együtt dolgozni.
Remélem, hogy már sikerült aggájaidat eloszlatni, de ha maradtak benned kérdések, ne habozz minket felkeresni, és mi megígérjük, hogy igyekszünk minden kérdésedre a legőszintébb választ megadni!